Welcome, Гост | RSS
Tuesday, 2024-03-19, 9:24 AM
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Archive - read only
Forum moderator: nIkIt0  
Forum » Общо за сайта и форума » Правила » Правила на Администраторите!!
Правила на Администраторите!!
nIkIt0Дата: Monday, 2013-02-04, 11:10 PM | Сообщение # 1
Главен Администраторор
Группа: Администратори
Сообщений: 159
Репутация: 0
Offline
ПРАВИЛА ЗА АДМИНИСТРАТОРИТЕ В СЪРВЪРИТЕ НА En3rGy-Cs


Задължения на администраторите:
1. Трябва да наблюдават сървърите, в които имат права!
2. Трябва да съблюдават спазването на правилата за конкретните сървъри!
3. Трябва да съобщават за всякакви проблеми със сървърите!
4. Трябва да предотвратяват конфликти между потребители!
5. Трябва да дават изчерпателна информация на запитвания от потребители!


Правила за администраторите:
1. Нямат право да използват хакове и помощни средства в сървърите!
2. Нямат право да използват правата си в собствена ползва!
3. Нямат право да рекламират чужди сървъри и сайтове!
4. Нямат право да упражняват команди върху потребители, които не нарушават правилата за конкретния сървър!
5. Нямат право да обиждат или да гонят потребители на |CS ULTIMATE|!
6. Нямат право да водят спорове с други администратори в присъствието на потребители!
7. Нямат право да използват правата си, за да помагат на свързани с тях хора! (Пример: UNBAN)
8. Забранява се пускането на гласуване за карта с по-малко от 2 възможности и преди 10 минути след началото на картата! (Изключения могат да се правят, когато потребителите поискат смяна!)
9. Забранява се да използват специалните си права в сървърите, освен ако не помагат на потребител! (Пример: Местене на предмети в BaseBuilder при запушен вход на spawn point на зомбитата!)
10. Забранява се споделянето на паролата за акаунта на администраторите с други хора. При използване на лесна парола, администраторите носят отговорност при използване на името им от друг потребител!
11. Налагането на бан трябва да бъде правено единствено от amxmodmenu или amx_banmenu!


ЗАБЕЛЕЖКА: Администраторите, които не спазват тези правила ще загубят правата си!

Изпълнение на задълженията:

1. Администраторите трябва да направят нужните проверки преди налагане на бан (amx_banmenu):
- Наблюдение на потребителя като спектатор!
- Проверка за предишен бан на потребителя!
- Изпълнение на команда blind при съмнение за wall hack!
- Пускане на скрийнове или използване на директен бан със скрийнове от главното меню(amxmodmenu) (Това се отнася за потребители с wall hack)

ЗАБЕЛЕЖКА: Ако баннат потребител продължи да влиза в сървърите след бан, това значи че е с динамично ip! В такива случаи трябва да се свържете с главен администратор и той ще вземе мерки, ако се налага!

2. Администраторите са длъжни да следят за потребители, които качват демо/скрийнове в сайта:
- След направен бан, всеки потребител може да качи демо и скрийнове, за да докаже грешка на администратор!
- Администраторите направили бана, трябва да изгледат демото и ако са сгрешили да премахнат бана!(Ако не могат трябва да съобщят на главните администратори!)

3. Администраторите са длъжни да следят за добрия тон в сървърите:
- Ако играчи използват нецензурни изрази, сте длъжни да ги предупредите!
- Администраторите са длъжни да заглушат потребител, който след предупреждение продължава да използва нецензурни реплики!
- Администраторите нямат право да налагат перманентен бан за псуване!
- Краткотраен бан имат право да налагат, когато потребителят системно използва нецензурни реплики и е "гагван"  многократно!


4. Справяне с проблемни администратори:
- Когато сте сигурни, че друг администратор нарушава правилата сте длъжни да го предупредите и да информирате главен администратор!
- Ако администраторът продължи да не спазва правилата, имате право да го баннете!
- След това трябва да съобщите, за да може главен администратор да реши проблема!

- Бан на администратори без причина се наказва с отнемане на права!

5. Въвеждане на парола за достъп до сървъра:
- Въведете администраторското си име!
- Отворете конзолата и въведе следното: setinfo _pw "парола" (На мястото на "парола", напишете избраната от Вас парола!
- Важно е да знаете, че между setinfo и _pw има задължително space(шпация)!


ВАЖНО!!! Тези правила са задължителни и не подлежат на коментари. Всякакви разисквания след като сте станал администратор са не приемливи! Частта със забраните се отнася както до нормалните администратори, така и до СМС администраторите. Всякакво нарушаване на тези правила може да доведе до Вашето отстраняване от сървърите!


 
Forum » Общо за сайта и форума » Правила » Правила на Администраторите!!
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Copyright MyCorp © 2024 | Free website builderuCoz